TOUR OF OUR BEACH HOUSE!

Check Out My Merch! - fanjoy.co/collections/miranda...
Subscribe to My Podcast -
AMfilm CHANNEL - amfilm.info/start/9FE.html...
APPLE PODCAST - podcasts.apple.com/us/podcast...
SPOTIFY - open.spotify.com/show/4G0FH2L...

Come see me on tour! - mirandasings.com/default.html

Follow me on all the things!
TIK TOK - www.tiktok.com/@colleen?sourc...
Twitter - ColleenB123
Instagram - colleen
Facebook - ColleenB1234
youtube - amfilm.info
snapchat username - Colleen

Subscribe to my main channel! - amfilm.info

Subscribe to my family!
Miranda - amfilm.info
Rachel - amfilm.info
Ballinger Family - amfilm.info
Kory - amfilm.info

PO Box!
Colleen Ballinger, Miranda Sings, or Kory Desoto
PO Box 56144
Sherman oaks, ca 91413

Մեկնաբանություններ

  • Dwayne Anliker
    Dwayne Anliker9 ժամ առաջ

    I’m not trying to be rude or mean but for someone who “never leaves their house” the sure do go on vacation a lot. Most people I know have gone on one or none since the start of the pandemic. This is like their fifth or sixth. I know they aren’t around anyone, but still going a lot more then most.

  • Lauren Holste
    Lauren Holste16 ժամ առաջ

    “GET me OUTTA HERE”😂😂😂

  • Madison Shackleford
    Madison Shackleford19 ժամ առաջ

    flynn is SO CUTE OMG

  • Alyssa Lee
    Alyssa LeeՕր առաջ

    Who else wanted to see the little teapot?

  • Chloe Pile
    Chloe PileՕր առաջ

    you guys are so cute omg🥺

  • Kaniya Danielle
    Kaniya Danielle2 օր առաջ

    Erik is so hilarious I wish he liked to vlog more 😩😩😂❤️

  • Cornelia Benton
    Cornelia Benton2 օր առաջ

    It seems like every episode Erik have to have a fashion show I love it 😍 now you need a intro before you have a fashion show that’s like 💁🏼👗👑✨Eric_(cool word)_ fashion show ✨👑👚💁🏼

  • Tabitha Howard
    Tabitha Howard2 օր առաջ

    She could literally wear a paper bag, and Erik would still say she looks beautiful lolllll

  • Anna Kent
    Anna Kent2 օր առաջ

    OMG!!! I'm currently staying in the same house!!!!!

  • Little Vero
    Little Vero3 օր առաջ

    I also have awkward calls on the phone all the time. 😅😅😅😅

  • Nope “Melschmell”
    Nope “Melschmell”3 օր առաջ

    Omg when Flynn says GET ME OUTTA HERE I died 😂😂😂

  • Adelynn Pro
    Adelynn Pro3 օր առաջ

    Who else yawned at 1:03?

  • Gehrig Burnett Jr.
    Gehrig Burnett Jr.4 օր առաջ

    I love the part with you having to talk on the phone. Same. I get so anxious at just the thought of talking on the phone😂😂😂

  • Gehrig Burnett Jr.
    Gehrig Burnett Jr.4 օր առաջ

    3:02 Are you kidding me?!😂🥰

  • Athena Neuschwander
    Athena Neuschwander4 օր առաջ

    Lol Flynn is amazing! Just thinking that pineapple might be a good snack??? I just know that they heal bruises if you can even eat them right now hahaha

  • Crystal Diamond Reborns
    Crystal Diamond Reborns4 օր առաջ

    I suppose Colleen could wear the car outfit at the Kentucky Derby... Bet Eric would love that 😅

  • Raquel Thompson
    Raquel Thompson4 օր առաջ

    I feel better now. An adult that admitted to not liking to bathe. Idk what it is but nope. You still do it because you have to but it's not enjoyable.

  • Sarena Gallagher
    Sarena Gallagher4 օր առաջ

    When I was pregnant with my oldest my husband had a Christmas party and they had brisket and while we were in line closer we got to the brisket I started dry heaving

  • Ashley Hayes
    Ashley Hayes4 օր առաջ

    My goodness Flynn is so precious!

  • dua bhatti
    dua bhatti4 օր առաջ

    You Should Must Visit Pakistan Once in Your Life There is Natural Beauty Sweet Weather High Level Security & Peace. 🇵🇰 🇵🇰 🇵🇰

  • becky schwartz
    becky schwartz4 օր առաջ

    Pregnancy looks good on you!! Love the clothes 😍

  • Krystal Buttke
    Krystal Buttke5 օր առաջ

    The beach house kinda reminds me of how Luna Lovegood's house is from Harry Potter. Same set up

  • Erica Rothbauer
    Erica Rothbauer5 օր առաջ

    When I'm on my period, some sounds or music make me want to throw up too

  • Brynley_10
    Brynley_105 օր առաջ

    The lady on the phone sounded so nice!

  • Mazie Maxwell
    Mazie Maxwell5 օր առաջ

    You can tell how excited Colleen is by the chaotic vlogging 😂

  • Bella Doyle
    Bella Doyle5 օր առաջ

    I’m getting jungle Jim’s vidbes

  • Chelsea Nicole Leal
    Chelsea Nicole Leal5 օր առաջ

    The ceramic lady in the shower with red lipstick looks like Miranda!!!!

  • Chelsea Nicole Leal
    Chelsea Nicole Leal5 օր առաջ

    Yesss the most RANDOM things make me want to throw up!! Also I cry at random things too 😂 I saw my husband's sunburn and started crying

  • Julia Fernandes
    Julia Fernandes5 օր առաջ

    I can definitely relate to dreading speaking on the phone. My heart beats super fast, I forget my words, start sweating... Just awful

  • Harriet Brin
    Harriet Brin5 օր առաջ

    The dump truck setting off your pregnancy nausea had me, couldn't stop laughing at the edit!

  • Letitia Smith
    Letitia Smith5 օր առաջ

    Hope you enjoyed your trip:) x

  • Cow Boutique
    Cow Boutique5 օր առաջ

    not me upset that I didn't get to see the little teapot

  • Miranda JRP
    Miranda JRP5 օր առաջ

    I know how you feel about making phone calls, it’s like my mouth doesn’t sync up with my brain 😒

  • Nancy Wells
    Nancy Wells5 օր առաջ

    You could of gotten nausea from the stale air in the box the toys were in.

  • Ellie Hughes
    Ellie Hughes5 օր առաջ

    that beach house is amazing

  • Eliza T
    Eliza T6 օր առաջ

    Omg Flynn’s outfit when you arrive at the beach house 🥺 Omg I died at PUCKER ME TIMBERS and OIL CHANGE DU JOUR 😂

  • Carter Lawton
    Carter Lawton6 օր առաջ

    her facial expressions on the phone call to order food are everything

  • Megan Mellor
    Megan Mellor6 օր առաջ

    I’m exactly the same way on the phone, except you actually did it yourself and didn’t ask your partner to order.. My dad used to say we could have pizza for dinner if I ordered it but I’d rather starve

  • Danny Gardner
    Danny Gardner6 օր առաջ

    Why did Erik say a simulation where the “plumber” comes over and gets stuck😳

  • Christine Johnson
    Christine Johnson6 օր առաջ

    Flynn is going to be a great big brother. Colleen and Eric you guys are really great parents

  • V C
    V C6 օր առաջ

    The outfits are so cute

  • Sarah R
    Sarah R6 օր առաջ

    Ok new camera queeeeeeeen 👏👏👏👏

  • Sarah R
    Sarah R6 օր առաջ

    😍😍😍

  • Jacob 123
    Jacob 1237 օր առաջ

    I don’t even want to know where Eric’s story about the sink was going 😭

  • •Nᴀᴅᴀ Nᴇɢᴍ•
    •Nᴀᴅᴀ Nᴇɢᴍ•7 օր առաջ

    i love how Eric is getting much more comfortable with the camera / being in front of the camera!! i love your guys' relationship sm 🤍🤍

  • Genna Santaquilani
    Genna Santaquilani7 օր առաջ

    Flynn's enthusiasm for everything is so freaking cute! He's such a lil' angel. 😍

  • Émilie Landry
    Émilie Landry7 օր առաջ

    I liked this vlog because I feel like you shared a lot of real random moments you normaly wouldn't.

  • Fatima Al-hisenawy
    Fatima Al-hisenawy7 օր առաջ

    3:35 is it just me or does anyone else think her hair is sooo cute😍

  • Sophie Buckingham
    Sophie Buckingham7 օր առաջ

    this was too cute! and this house is so dope!!!🥰

  • Jenna Brynn
    Jenna Brynn7 օր առաջ

    With my daughter, who is now 3, my Christmas decorations made me sick to my stomach. I had to throw some away!

  • Lexi Pottenger
    Lexi Pottenger7 օր առաջ

    Me wishing that I was in the worker the phone talking to Colleen ✨

  • mads
    mads7 օր առաջ

    7:40 As someone who is on the other side of the phone as I work at a restaurant and take orders, I get just as anxious picking up the phone😭😂

  • Stefanie Patton
    Stefanie Patton7 օր առաջ

    Girl same with the phone calls. It literally makes me sooooo stressed out and anxious to make the simplest phone call.

  • Jessica Stronge
    Jessica Stronge7 օր առաջ

    Colleen's vlogs meant to be a family friendly channel. Eric: you come over to fix my sink, and get stuck under the sink. We all know what that means 😏

  • Clarise
    Clarise7 օր առաջ

    How was the appointment????

  • Abigail Richard
    Abigail Richard7 օր առաջ

    Shoutout to that lizard!

  • M Johns
    M Johns7 օր առաջ

    Hi Colleen, As a Mom of 6 I would just tell you that "the more the merrier". Just relax and enjoy your growing beautiful family! You're a great Mom and you will be fantastic with as many children as God blesses you with! ❤

  • Steffani Xoom
    Steffani Xoom7 օր առաջ

    not the plumbella endscreen song making me SO confused what I was watching for a second lmao

  • madi schultz
    madi schultz7 օր առաջ

    Huuuuuu lizard - Coleen ballenger 2021

  • Grace D
    Grace D7 օր առաջ

    The other day I was driving listening to a podcast and they kept saying the phrase “renaissance man” and I had to skip past the segment because that word was making feel so nauseous and I started dry heaving so I FEEL YOU

  • Katie Murphy
    Katie Murphy7 օր առաջ

    I get so incredibly anxious talking on the phone too! I literally felt like I was watching myself when I try to order something on the phone, lol. I make those faces too when waiting for them to reply!!

  • Katherine Lewis
    Katherine Lewis7 օր առաջ

    Where do you find these rentals? Looking for something like this Thanks

  • Brittany
    Brittany7 օր առաջ

    Omg my initials are BDG 😭😂😭😂

  • Nateman Bateman
    Nateman Bateman7 օր առաջ

    Random side note. Am I the only one who wants the background music Colleen uses as my ringtone lol I just don’t know where to find it

  • Kelsey Reese
    Kelsey Reese7 օր առաջ

    I’m the exact same way on the phone 🤣 thank you for sharing that part 🤟🏼💕

  • Georgia Graham
    Georgia Graham7 օր առաջ

    In a world of problematic you tubers be a Colleen! 😍❤️

  • June
    June8 օր առաջ

    OHHHH My god i am the EXACT same with phone calls. It's not as bad with ordering food, because i work in a restaurant and take orders all the time, but all kinds of appointments or anything else has me literally SWEAT in fear lol

  • Lene Kristin
    Lene Kristin8 օր առաջ

    Feel you!! I can’t order food by the phone to save my life 😅 thankfully most things can be ordered my app now days.

  • NicKnack
    NicKnack8 օր առաջ

    OMG YEAH i am the same way when it comes to phone calls...have to hype myself up and then when they answer I forget how to speak and mind goes blank...glad I am not the only one that is that way :D

  • Abby Elmer
    Abby Elmer8 օր առաջ

    Flynn is so good at talking!!!

  • Kina Amarasinghe
    Kina Amarasinghe8 օր առաջ

    “Can I please have” That’s so freaking cute!!!! 🥺🥺🥺😭😭😭

  • Jessica Alexandra
    Jessica Alexandra8 օր առաջ

    I sure would love that tub bit expensive if you have to pay water like here ,to fill that fucker up would cost a shit ton

  • Prettykitty
    Prettykitty8 օր առաջ

    Colleen I’m obsessed with your hair here! It’s so cute!!

  • Dani- Lee
    Dani- Lee8 օր առաջ

    It's so weird hearing Plumbellas outro music in this

  • 𝘈𝘯𝘥𝘳𝘦𝘢 𝘈𝘳𝘤𝘦✔︎
    𝘈𝘯𝘥𝘳𝘦𝘢 𝘈𝘳𝘤𝘦✔︎8 օր առաջ

    Literally the intro is do cute! “im vlogging....“ “its boring“ “im colleen!“

  • Brooke Alysia
    Brooke Alysia8 օր առաջ

    “ There’s light switches”! Omg how cute !!

  • Olivia Hutson
    Olivia Hutson8 օր առաջ

    Omg love y'all's family it's so sweet and cuteeee

  • the redheaded reseller
    the redheaded reseller8 օր առաջ

    Does anyone know the name of the song she used at 9:00?

  • CHRISTINELEE314
    CHRISTINELEE3148 օր առաջ

    I looked it up and they are getting over 1K a night! whoo. To rich for my blood but that place is so cool.

  • Emmy Craig
    Emmy Craig8 օր առաջ

    Phone calls also make me anxious ahhhhh

  • Caroline Wells
    Caroline Wells8 օր առաջ

    Man WHAT Airbnb is this?? I need to go

  • Andrew Q
    Andrew Q8 օր առաջ

    This was one of the best vlogs 🥰🥰

  • Crochet helper
    Crochet helper8 օր առաջ

    If you love showering while your pregnant you should try sitting down in a shower with it running on the temp you like while you can still get up easily. I have been doing that a couple times lately (and I’m not pregnant) and it makes me really excited to take a shower because I get to sit and relax but I don’t have to worry about the water getting cold like it does in a bath. Try it and see if you enjoy it enough to want to shower when your not pregnant.

  • Teagan Charmasson
    Teagan Charmasson8 օր առաջ

    Colleen: Walks through Erik’s fart unfazed. Also Colleen: Gags at dump truck

  • Gianna D
    Gianna D8 օր առաջ

    oh colleen i love you so much therefore i am honest with you: i agree with you that pink jumpsuit was not the vibe

  • groovyrube
    groovyrube8 օր առաջ

    i love that hat you're wearing at the start of the vlog!!

  • Navaira Self
    Navaira Self8 օր առաջ

    Flynn:DADA were are you Eric: over here Flynn:UGH!🙄

  • Briana Chovancek
    Briana Chovancek8 օր առաջ

    Flynn and the light switches... SOO CUTE

  • Tjalling Velazquez
    Tjalling Velazquez8 օր առաջ

    Omg Colleen is me ordering food lmao. Order Online only sis!

  • tbone turkey
    tbone turkey8 օր առաջ

    how do they not think the ceramic faces in the shower are creepy, like I would refuse to shower because they would be looking at me

  • Kim Aileen
    Kim Aileen8 օր առաջ

    Flynn talking is sooo cute!!!!!

  • Kylie Films
    Kylie Films8 օր առաջ

    does anyone know the song at 9:00

  • Bianca Wagner
    Bianca Wagner8 օր առաջ

    Omg when Colleen was ordering the food i thought i was watching myself fr the faces and everything 😂

  • RandomGamingChannel
    RandomGamingChannel8 օր առաջ

    Erik: Makes sand Castle for Flynn Flynn: *destroys it* Erik again: *oH cOoL* 😢

  • Chloe PlaysGamess
    Chloe PlaysGamess8 օր առաջ

    “GET ME OUTTA HERE” THAT WAS SO CUTE OMGGGG

  • Christina grizzle
    Christina grizzle8 օր առաջ

    When I was pregnant I got a new body spray perfume and it smelt great at the store but I happen to get it while in my morning sickness stage and I would wear it. Back then it didn’t trigger nausea but if I try to wear it now (3 months postpartum) I feel sick because my body was used to smelling it while I was sick. I still can’t wear it and I don’t think I’ll ever wear it again 😂

  • Vanessa Tedja
    Vanessa Tedja8 օր առաջ

    Colleen putting Flynn in the bathtub Flynn : GET ME OUTTA HERE lol

  • Vanessa Tedja
    Vanessa Tedja8 օր առաջ

    Colleen : flynn are u excited Flynn : YA!!! He is the cutest thing ever

  • Elizabeth B
    Elizabeth B8 օր առաջ

    Erik lost an opportune moment with the "in my dreams" comment with your mechanic jumpsuit. He should've said "Get outta my dreams and get into my car". Good song lol

  • Moore1316
    Moore13168 օր առաջ

    At 4:37 Flynn is so cute the way he *ughs* lmao he’s the cutest

Հաջորդը